Ei perke*e! Mikä mättää kun nostaa kierrokset tuonne ~1400rpm. Jos ajaa ihan nätisti, ei kaasu pohjassa kiihdytyksiä tmv. Niin ei nouse tyhjäkäynti suureksi. Yksikin ohitus ja kierrokset on korkeat. Ja jos kääntää virrat pois vauhdissa ja takasin, niin taas normi tyhjäkäynti. On kokeiltu:
- Putsata tk-moottori kahdesti
- putsattu molemmat maadoitukset suutintukin päältä
- kaasuläpän asentoanturin töpseli putsattu
- tarkistettu, että tk kärjet naksahtaa saman tien kun kaasuläppä liikahtaa
- lämpöanturi vaihdettu (käytetty)
- koitettu toista ecua
Alkaa keinot loppua. Kun on vika päällä, eli kierrokset korkealla, ja ottaa tk-kikkarasta töpselin irti, ei tapahdu mitään. Eli mitä viineriä pitäisi koittaa. Ja tosiaan jos koittaa saada kierrokset jäämään korkealle käyttämällä kaasua pohjassa, ei vikaa ilmene vielä sillä. Tarvitsee kiihdyttää tyyliin kaksi vaihdetta läpi että vika menee päälle.
Tarvitsee varmaan herätellä 244 ja luottaa kaasarin yksinkertaisuuteen..