Näin pitkälle päästiin.... ja taas temppuaa, elikkä kokeilin taas testerillä joutokäyntilisäilmaventtiiliä, ei tapahtunut mitään, joten luulin että wd-40 tekohengitys ei auttanut pidemmälle, noh kävin ostamassa uuden eikä vika poistunut..... noh tutkittiin tk-servo. Oli piuhat paikallaan tahi ei, niin ei tullut vaikutusta tyhjäkäyntiin,huiteli 1400rpm. Sitten luettiin että servolle pitäisi tulla noin 5ampeerin virta, tuli 3.5ampeerin.... mutta servoa kun kokeili niin ei anna mitään lukemaa vaikka sääti sieltä reiästä, jossakin kohtaa pomppas lukemat ja sit vaan hävis... OSTETAAN BOSCHIN. 0 280 120 325 3 517 088 SERVO HETI PAIKALLA!!!!!!! 
Pitääkö minun ymmärtää, että mittasit virran siten, että laitoit virtamittarin TK-servon LH:lta tulevaan johtoon?
Jos mittasit sen noin, niin todennäköisesti käräytit LH:n.

Virta-arvoilla ei ole suoranaista merkitystä, sillä se on aina jännitteen ja kuorman funktio.
Eli jos TK-servon toimilaite testi menee läpi, niin servo ja ohjaus toimii. Jos ei, vika on joko, servossa, piuhoissa/liittimissä tai sitten ikävimmässä tapauksessa LH:ssa.
Servon voi mitata ja sen pitäisi antaa servon napojen välistä tuollainen 8 ohmin vastus. Jos sieltä sellainen löytyy, niin jotain muuta on vialla.
Kokeilitko tyhjäkäynnin TK-servon putki lytyssä? Jos se on edelleen korkea, sinulla on imuvuoto tai väärin säädetty kaasuläppä.