Kyllä sieltä säätö löytyikin, vara oli vain hieman pieni joten ääriasentoon se oli vedettävä. Tämän vekottimen kanssa ei nyt oikein renkaita säälitä muttei tällä niin paljoa tule kilometrejäkään että niitä tarvisi monta kierrosta per kesä

Tositoimissa ei oikein vielä pääse säätöä koittamaan mutta kun perälaverin päällä pompein niin ei ainakaan kuulostanut ottavan enään kiinni, joten edistystä havaittavissa tässä alusta jumpassa. Camberin myötä meni aurauskulmakin miten sattuu sisäänpäin, niinkin paljon että näytti jo tökeröltä joten sitäkin säätöä joutu vähän roplaamaan. Kuvasta voi tarkalla silmällä huomata että renkaansyrjä on kyllä pankkikortin verran irti kaaresta, tarpeeksi kumminkin


Sitten etupäässä tapahtuu myös, sisälokareita tarvii vähän muokkailla. En ole tainnut vielä tähänmennessä omistaa yhtään autoa missä olisi NS vakio ehjät pyöräkotelot, kaikki ollut vähän ku haulikolla ammuttuja niin jos tähän keksisi jonkun siistin ratkasun vaihteeksi

Konehuonetta tuli vähän putsailtua myös. Harmikun ei ole ennen kuvaa koska tolla tulee ajeltua vanhempien tykö pari kilsaa hiekkatietä. (niin paljon töyssyjä että keskinopeus 2km/h ja jokane kuoppa tuntuu grand canyonilta...) Oli niin paljon hiekkapaskassa että koko konehuone oli melkein hiekan värinen.

Siinä touhun lomassa huomasin myös että näköjään linnunskeida tekee ihmeitä maalipinnalle, korjauslistalle myös kunnen siivonnut sitä köntsää ajoissa....


Tällä hetkellä menossa vähän polttimoiden vaihtoa ledeihin. Äärivalot tuottaa kyllä murhetta koska niitten irrotus on kyllä aika työläs homma kun tarvii nyppiä lokareita irti ja sorkkia vähä sinnepäin että kiinnityshampaan saa auki.
Pikkuhiljaa kesää kohti, vaihtuisi jo kuu ja keli hieman niin sais tämänkin takasin katukuvaan

-Vesku