zf 320 eli 328/m3 bmw laatikko kestää 600-700nm vääntöä.
zf gs6-37dz uudempien pikku dieseleiden perästä kestänee 700nm vääntöä.
zf gs6-53dz en nyt muista minkä perässä noita on alkujaan, mutta kestänee n1000nm vääntöä.
noita ainakin on muutettu volvoon sopivaksi juurikin kytkinkopan hitsauksella.
Itseltä löytyy tuo zf320 laatikko tinakoneen perästä... näyttäis, että 740 volvon m47 kardaanin etupätkä olis oikeen mittanen volvo 240 + tinakone swappiin.

Väännöt on muilta kuultua ja tehtaalla nuo laatikot on tietysti speksattu paljon matalemmille väännöille.
tuossa on hyvää tietoa getrageista ja niiden laittamisesta vinokoneen perään
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=77.0