Kävin rohkeasti kuokkimassa, vaikkei tällä hetkellä löydykään kalustosta Volvoa eikä autokerhojen jäsenmaksulappukasasta VRCF:n paperia

. Hetki vierähtänyt Volvo-miittien suhteen, viimeksi taisin poiketa Volvolandian talvimiitissä Toijalassa, olikohan 2007 (joskin silloin mulla oli Volvo). Ei näissä kovin usein uskalla poiketa, alkoi taas himottaa tiilikeulaseiska, vaikka just nyt kalustossa olisi ihan riittävästi tekemistä ilmankin

.
Mutta kuitennii, poikkesin pälyilemässä. Hauskaahan tuolla oli - tuli nähtyä vanhoja kavereita sekä uusiakin naamoja ja saatoin epähuomiossa räppäistä muutaman fotonkin.

Tuolla lisääEnnenkö kukaan ehtii itkeä aiheesta, niin joo, webbikuvissa on vesileimat ja ne on pienikokoisia. Isompia ja ilman vesileimaa on kyllä saatavilla, kunhan kerrot yksityisviestillä ne kuvat, jotka haluat (joko kuvan alla näkyvä nimi (DSC_xxxx) tai osoiterivillä näkyvä numero).
Ei kellään ole sattunut niin isoa vahinkoa, jotta ois kuvan tai videota räppässy tuosta mun rumasta valkosesta 850 farkusta?
Meinaan jotta jos ois noin käyny, niin oisko mahollista saada ittellekki niitä?
CYL-xxx? Mulla on jokunen, voin kasata ne yhteen pakettiin tässä joku päivä, josko seassa olisi joku onistunutkin shotti.
Edit: Desirelle jo irkissä huutelinkin, mutta muillekin: kuvia saa käyttää:
-Mahdollisissa yhdistyksen julkaisuissa (kerholehti, foorumi...) pl. yritysten maksulliset mainokset
-Yhdistyksen itsensä mainonnassa
-Jäsenten omissa julkaisuissa (esim. projektipäiväkirja tms).
Kuvia ei saa julkaista Facebookissa, Linkedinissä ja muissa vastaavissa medioissa, jotka automaattisesti vaativat niissä julkaistaviin kuviin oikeudet myydä/antaa kuvia eteenpäin ja käyttää itse. Jos joku on jo moiseen foton ladannut niin en kuitenkaan ala nillittämään, kun en muistanut tuota ajoissa mainita.