Tommonen rapee ranskalainenhan tuolla konehuoneessa seteleitä polttelee tiuhaan tahtiin

Jos joskus vielä erehdyn toisen Volvon ostamaan, niin se on 200-sarjalainen jollain mörkömoottorilla, tämmönen seiska pervolla tai sitten S90 Volvon kutosella.
Eilen kävin nappaamassa noi opelixin takaiskarit pois Volvosta ja vähän mallailin noita Hiacen iskareita. Ja nehän passaa sinne, ku isä äitin selkään kunhan vaan saan sopivan kokoista rautaputkea käsiini josta saa tehtyä holkit kumihelojen sisään.
Noi ooppelin iskareihin tehdyt alakiinnikkeetkin passaa just hyvästi noihin Hiacen iskareihin.
Alkuviikosta saan niitä merssun jousia kaverilta (Viton, W126 ja W203) niin pääsee sitten madaltamaan tuota peräpäätäkin. Bilteeemasta tai jostain pitää hakee sellaset kumitatit pohjaanlyöntikumiaihioiksi.

Ooppeli, Hiace ja orkkisnivo.
Vähän turhan pitkähän toi iskari on, mutta ei mua sen suuremmin hetkauta koska talveksi/leimalle vaihdan kuitenkin tuonne pitempää vieteriä paikallensa.
Noi pooppelit voi joku käydä hakemassa itelleen jos haluaa. Jäykkäperäsessä toimii vissiin hyvästi, mutta multilinkkiin liian löysä.
EDIT
Ainiin, tämmönen kuva tuli vastaan tuolla purjehdusseuran foorumilla. Joutuukohan tuota itekkin miettimään tosissaa noiden omien pilkkomista.
