Öljykierto ratkaistu. Ahtimeen teetätin tulolinjaksi teflonletkun (M14x1,5 banjo lohkonpäässä ja M12x1,5 Holsetin päässä), otin samaan syssyyn uudet letkut öljynjäähdyttimelle (letkuista kiitokset Dunlop Hiflexille), joka tulee lukkopellin tukirautaan ahtoilmanjäähdyttäjän eteen. Romut olisi paikaillaan, pakosarja ja ahdistin kiinni nordlockeilla ja kuparimuttereilla. Tilasin myös KKD Motorsportilta Holsetin painelähtöön sorvatun lähdön ja V-panta liitoksen, saa ahtoputket kätevimmin kiinni. Ahtoputketkin olisi jo kertaalleen koekäytetty kiinni.
Seuraavaksi vuorossa:
-Triggeripyörän hitsaus kampuralle
-Pakoputkiston ja downpipen kannakkeiden rakennus. Ajattelin tukea putkiston 6kpl M8 pulteilla olevilla kumisilla korityynyillä. Tuleepa sitten kerralla kestävä ratkaisu, kun joustoputkea en ole vieläkään löytänyt
-Paikan keksiminen ilmansuodattimelle
-Vesiletkut syylärille
-PLX johdotus ja bensapumpuille virrat
-Apulaitehihnojen asennus, startin ja laturin johdotus
Sitten voisi alkaa haaveilemaan avaimenkäännöstä
