Turbo ei kerennyt vielä täksi viikonlopuksi, mutta eipä haittaa. Kerkesi rauhassa tehdä muita hommia valmiiksi ja vieläkin jäi osa tekemättä kun tänään satoi käytännössä koko päivän vettä. Ei siis ruvettu tänään vetokoukun vaihtoon eikä helmojen kiinnitykseen, mutta niitä sitten seuraavalla kerralla. Auton sisusta on nyt valmis ja keskuslukkokin toimii kaikissa ovissa kauko-ohjaimella, piti hakea varaosa-autosta moottori kuskin oveen ja asentaa se että tuon sai toimimaan. Lokari ja kuskin ovi saatiin kohtuullisella vaivalla kohdalleen, ovi on vielä kylkilistaa vailla mutta muuten vaimennusmatto sun muut tilpehöörit saatiin oveen paikalleen eilen. Kaikenlaista päänvaivaa oli kyllä eilen, takaluukun lukon vastakappaleen säätöpulteista meni kannat, välillä ei ollut sopivia työkaluja mukana kun haki varaosia sun muuta, ei mennyt taaskaan auvoisen Strömsön tapaan mutta paljon saatiin aikaan silti. Rengasjumppaa tuli myös tehtyä tänään ja kesärenkaat ja vanteet tähän on nyt tasapainotusta varten valmiina. Tuli pestyä auton penkit tänään, alla ennen/jälkeen kuva ja pari muuta kuvaa auton nykyisestä kunnosta.

Arvaako kumpi puoli penkistä on pesty?

Auto jäi tähän kuntoon tänään lähtiessä:


Sivuhelma ei ole vielä paikallaan, siitä tuo rako. Keulan ilmeestä tuli kyllä tosi mieluinen, nuo pyyhkijöiden reiät vielä umpeen ja konepellille maalaus niin avot.

Jaa, sen verran on pakko mainita kun edustan foorumin vähemmistöä tässä asiassa että taidan tilata tähän EU-kilvet kun tulee asiaa katsastuskonttorille, tietävätpä sitten Ruotsissa ja Norjassa autoillessa minkä maalainen kaveri pyyhkii ohi.

Kilventaustojen hankkiminenkin on helpompaa EU-kilville.

Suutarilla teetetyistä avaimista viilattiin sopivat stiletteihin istuviksi, luulin jo että viilasin toisen liian lyhyeksi mutta ata pelasti tilanteen niin saatiin molemmat avaimet käymään eikä noista edes tullut eri mittaiset.

Vielä jäi jonkin verran tehtävää:
- Sivuhelmojen kiinnitys ja takapuskurin alalipareen kiinnitys
- Alletaittuvan hinauskoukun vaihto nykyisestä seiskakantista tähän
- Roiskeläpät paikalleen
- Konepellin ja takaluukun maalaus
- MAP-anturin letkun vienti konehuoneesta megalle
- Megan alustavat säädöt ennen ammattilaisen säätöä
12.5. ollaan menossa atan talviauton ja tämän kanssa säätöön/penkkiin
R-Motorsportille, katsotaan sitten mitä lukemia penkissä tulee, sen perusteella näkee sitten onko tarvetta välijäähdyttimen, vaihdelaatikon ja kytkimen vaihtoon.
Haaveissa on hankkia tähän vielä syssymmällä
940 turbo -lätkä,
spoileri,
kokokirkkaat takavalot ja
takapuskurin addon-lippa.
