Päivitetään tännekki nyt ku jotain saatu aikaan.
Oli tuossa kaamoksen aikaan niin tylsää, että päätin alustalle jotain tehdä. Yksi koneistaja kaveri on perehtynyt tuohon iskunvaimennukseen sen verran, että ihan alusta loppuun muutamaan autoon iskarit tehnyt. Aiko hän sitten tehdä volvoonikin

ajettavuuden kannaltahan etuiskunvaimennus on tärkeämpi joten tyydyimme vain etupään iskareiden vaihtoon. Taakse sitten pitää keksiä jotain muuta.
Tuossa viime viikolla sain etupään purettua. Näitä autojahan ei ole tehty matalaksi joten lyhensimme tolppia 4cm, koska iskaritkin oli tehty lyhyemmiksi. Ennen iskarien tekoa mittailin alustaa ilman jousta. Iskari läjässä rungn ja etutukivarren väliin jää se 4cm.

Tuossa näkyy tuo ero kun lyhyempi

Tuossa iskarit purettuna. Nuohan toimii öljyllä ja ilmalla.

ja niinku sanotaan "simmittää" voi niinku parhaaksi näkee

Jottain asennus kuvaa

Nyt kun tuossa ajeltu ollaan niin tunnostas vähän, että sisäänpäin jousto vois olla hieman löysempi ja ulospäin vähän jämäkämpi. Ainaki pitoja tuntus olevan enemmän ja niin se varmaan onkin kun ei niijaa enää niin paljon

Vois tuossa viikonlopun aikaan ottaa muutakin kun kaljaa ja simmitellä nuita iskareita

Vaikka pitäishän se takapääkin olla laitettuna, että oikeesti tietäs että miten simmittää!
Jos joku luki tätä niin voi ehdottaa takapäähän ratkaisuja?!
