Nopeasti vuodet vierii! Ompa hauska lukea vanhoja räpellyksiä

Mutta tässä kuitenkin päivitystä
6.7. 2016
- lohko std b230 FK:n männillä
- H-profiili kanget
kansi vakio imusarja kohdistettu ja vähän avarreltu
- vanha pakosarja jossa Mitsubishin TD04-19T
- Parempi välijäähdytin
-sytkä ja bensalastu
-turbon suuttimet
-vielä vakio IMM
Näillä ylti penkissä 1,1bar 230hp 400nm
1,1bar jälkeen loppui bensa kesken
Ajelin tuossa parivuotta 1bar ahdoilla ja on pelannu ihan moitteetta

Tuossa käytiin ottamassa sutosta vähän ja oli päässy hukkaportin letku irti niin siitähän se ei tykännyt ja 1 ja 4 männät menetettiin tällä

No ajattelin nyt sitten tekniikka päivitellä koneremontin yhteydessä niin siitä tulossa lisää myöhemmin..