Pakko myöntää että minä en vaan tajua tuota EU-kilpikammoa, tehdäänhän näihin kaikkea muutakin mikä poikkeaa "aikakaudesta" eikä niistä kukaan sano ikinä mitään. Enemmän se laikkamadallus ja 18" vanteet erottuu kuin kilpien vaihto. Tai sitten minä olen vaan outo

kun ajattelee näitä yleisimpiä mitä tästä koslasta on sanottu:
"Ota x kierrosta pois jousista" - enkä ota, kaikilla vähänkään autoaan tuunanneilla on madallettu ja tämä raapii hankeen talvisin tällaisenakin. Originaalikorkeuteen on varmaan suunnitteluvaiheessa ollut joku aika pätevä syy. Korkeintaan korotan vielä lisää ihan vain piruillakseni.
"Laita kirkkaat vilkut" - enkä laita, sellaisetkin on kaikilla vähänkään tuunanneilla eikä näitä ole ikinä tehtaalta sellaisilla edes saanut. Ja vaikka tätä nyt Lumipalloksi nimitänkin niin vähänkö olisi väritön. Jos joskus ostan Volvon johon tulee kirkkaat vilkut niin se on '98 mallin 940 ja siinä on ne vakiovarusteena.
"Laita isommat vanteet" - ei varmasti lähde nuo Virgot mihinkään ellei löydy halpoja parempikuntoisia. Se nyt vaan on "the vanne" tähän.
"Laita turbo siihen" - jos joku kustantaa joko täydellisen B230FK koneen tai maksaa ne yritys-erehdys-yritys käynnit VTT:llä niin harkitaan toki. Mieluummin kyllä ostan suoraan sen 940 Classicin jossa on turbo vakiona.