Näin olen yrittänytkin toimia mutta ei aina onnistu.
Ehkä nyt tulee kiinnitettyä enemmän huomiota asiaan 
Jos ei asennusjutuista penkit sotkeudu niin sotkeutuu näin;
Jäystät innoissasi pätkispatukkaa ja huomaamattasi pätkiksestä putoaa penkille, haarojesi väliin reilun kokoinen palanen. Jahka olet nauttinut herkkusi, vienosti korjaat ajoasentoasi, jolloin pätkiksen perkele sujahtaa syvemmälle. Kun lasket takamuksesi alas penkkiin penkin muotoja hyväillen ja nahkan nihkeydestä nauttien, litistyy tuo herkkupalasi jämä takamuksesi ja penkin väliin.
Kuitenkin huomaat, että nyt ei ole hyvä olla. Hierot itsesi syvemmälle penkkiin ja kytket penkinlämmittimen, no nyt on hyvä olla! Jonkin matkaa ajettuasi autosi ilmoittaa hädästään sytyttämällä polttoainevalon, kurvaat lähimmälle asemalle tankataksesi jumalallisen lullasi.
Vaikka tankkausautomaatti olisi käytettävissä, päätät että olet vanhanaikainen, maksat kassalle! Sisään laahustaessasi huoltamon ovesta astelee ulos äiti ja hänen pieni lapsensa. Ohi kuljettuasi lapsi vielä sinun kuullesi kysyy äidiltään; "
Äiti, mitä tuon sedän takamuksessa oli?" johon äiti häpeillen vastaa;
"Setä vain ei kerinnyt ajoissa vessaan"Hieman hölmistyneenä jatkat matkaasi kassalle, ilmoitat minkä mittarin haluat maksaa, maksat ja poistut. Autolle palatessasi sinulle alkaa valjeta, mitä se pieni lapsi oikein tarkoitti. Näet jumalattoman, täysin sulaneen ja takamuksesi liikkeiden takia laajalle levinnen suklaatahran vasta pestyssä penkissä. Kiroat, huudat ja riehut kuin pieni lapsi.
Muut parkkipaikalla ihmettelevät äkillistä raivonpuuskaasi. Eräskin lapsi kysyy vanhemmaltaan "
Miksi tuo setä riehuu noin?" ja vanhempi vastaa alentavasti
"Nokun sillä on tuollainen vanha Volvo" -johon lapsi nohevasti vastaa
"Mä en ikinä halua Volvoa. Mä haluan Tojotan!".
Toivotan onnea valitsemallanne tiellä, hieno tuli