Tämäkin liikkuu taas omin avuin. Moottorista oli tosiaan ykkösen mäntä sulanut. Vissiin ollut jo kauemmin halki rengasurasta, ja nyt sitten petti lopullisesti.


Kaikki männät käytettiin lohkosta ulkona, eivätkä olleet sen huonommassa kunnossa ku edelliselläkään kerralla, joten kevyt hoonaus ja takasi paikalleen. Ykköseen uus käytetty mäntä ja uudet renkaat, niin ei budjettikaan karkaa


Kannesta löytyi pieni halkeama 2-sylinterin kohdalta. Tämä hitstattiin ja samalla vaihdettiin imuventtiilitkin 2mm isompiin ja oikaisu kanteen.

Tekniikkaan ei nyt tullut oikein mitään isompia muutoksia. Hx52 kyllä tuli ostettua, muttei vielä ainakaan päätynyt paikalleen. Testiajot ajettu tuolla vanhalla Hx40:llä. Samallai alkoi paukkumaan yli 1.8 bar paineella, ku viimekesänäkin. Syy tähän oli tulpanhattujen metalliset lämpösuojat. Nyt näiden poiston jälkeen toimii hienosti 2.4 bar asti.

Penkissä ajattelin taas käyttää, mutta vielä en tiedä kummalla ahtimella sinne mennään. Jokatapauksessa nyt tuolla kannella ja enemillä tuntuu, että sielä saattaa olla vähän enemmän tuolla nelikympilläkin, ku viimekesänä.
