Kyllähän se vaatii 855:n, jos pitempi kaveri haluaa autossa nukkua:


Korjatkaa jos aikaisemmissa malleissa oli varusteena tuolla tavalla taittuva vänkärin penkin selkänoja.
Kunnia aloitusviestissänikin mainittujen mallien muotoilustahan menee Jan Wilsgaardille, siinä on muuten miehellä aivan käsittämätön ura! Tunnustaudun faniksi, ehkä voisin sanoa että minulle se aidon Volvon kriteeri on Wilsgaardin muotoilu. Eli 850 vielä menee etuvetoisista, S/V70 mk1 on jo vähän siinä rajoilla...

Kuten alkuperäisen artikkelin kommenteissakin joku mainitsee, niin Volvo (eli Wilsgaard...) olisi ehkä saattanut miettiä tuon 145/245 takaoven muotoilun uudelleen, jos olisi tiennyt sen säilyvän tuotannossa 25 vuotta (!) Toinen asia (joka myös oli alkup. artikkelin kommenteissa) on mielenkiintoinen ehdotus: Jospa 145/245 kartanomallin c-ikkuna olisikin muotoiltu etuosastaan samalla tavalla kaarevaksi kuin takaovi - olisiko lopputulos - eli V-muoto c-pilarin yläpäässä - ollut tasapainoisempi? (joku osaava saisi photoshopata kuvan...)