Ainakin 091-B humputtaa lievästi oli se kuuma tai kylmä. Pumppu kun on pulssittavaa sorttia joten pensapainekkin vaihtelee säätimestä(kuristimesta) huolimatta. Diesel mallista ei kokemusta.
Ainakin 960 ssä tehdas asenteinen ardic saa jännitteensä ja maadoituksensa ohjaamon puolelta sulakerasiasta sekä A pilarin maapisteestä. Matkalla lämmittimen ohjaimen ja hytin välillä on paisarin kohdalla liitin mikä vuosien saatossa helposti vihertää kuin nurmikko. Myös jännitesyöttö mikä kiertää ohjaamon kautta voi heiketä ajan saatossa ja jännite kyykkää jo sen takia kun hehku menee päälle.
Omassa oli käynnistysvaikeuksien syynä ym liitin, ym jännitteen romahdus, jos jonkinverran vihreää ardic moduulin liittimissä, karrelle palanut turbolaattori palopesässä ja kennovaivainen auton akku.
Kennovikainen akku ja jännitteen hukkuminen matkalle tarkoitti että hehkun juuressa oli onnelliset 9-10V kun se oli päällä. Ei paljoa lähe pöhisee tommosella.
Myöskin tämä lämmitin ei koskaan ole mikään siivosti käyntiin lähtevä jos sitä ei talvella käytä lähes jokapäivä. Kehnolla jännitteellä startatessa lämmitin lappaa bensiiniä pönttöön samalla kuin hehku, noh koittaa hehkua. Paloilmapuhallin pyörii ja bensapumppu lakkaa naputtamasta, mutta hehku edelleen päällä. Sitten kuuluu putkesta oikeasti luja PAM ja lämmitin reagoi heti ja pöhinä alkaa. Naapurit alkoi sanoo et saako ton käsiaseen korjattua.

Vähä väliä lämmitintä käytettäessä se lähtee käyntiin ainakin mulla sinne -20'c asti joka kerta vaan siivosti huminan alkaessa. Tuota kylmemmässä käynnistys rumentuu.
Kesän jälkeen ensistartti kannattaa suorittaa hyvissä ajoin ennen varsinaista tarvetta. Ei varmasti jää ekalla kerralla käyntiin ja paukuttelee ja tussahtelee kun bensan seassa on ilmaa.