Tän kanssa saa olla tarkkana, takapyörien vääntö on sen verran kova, ja hätänen et luistonesto ei monesti ehdi mukaan. Polanteisella tiellä olin useemman kerran poikittain viime talvena, noita autoja ollu itsellä varmaan 25-30 ja vähä kaikenlaisia, mut kyllä tää D6 on ainoo joka on pariin kertaan päässy yllättään ihan odottamatta puskista... Vaikka on "neliveto" niin ei tää ihan torsen ole.. 
Itse en tätä ominaisuutta ole huomannut. Ainoastaan kevyellä jarrutuksella, jossa ladataan akkua, olen huomannut takarenkaiden irtoavan pinnasta ja perä lähtee sivulle. Tämä tulee etenkin pelkällä sähköllä ajettaessa vastaan helposti.
Veto päällä tämä kyllä menee kuin juna, pieni sellainen. Lisäksi tämä tuntuu "haistavan" liukkaan paremmin kuin nykyiset viskolukkonelivedot. Neliveto on aina päällä kun vedättää edes vähän.
Renkaista sen verran, että pieni 1-2 mm ero ei varmasti tee ajosta vaarallista vaikka edessä olisikin paremmat renkaat. Vaihdan ristiin, joka talvi.