Ehkei niitä kiinnosta kysyä good williä jos ne tietää jo etukäteen että vastaus on "Ootteko tyhmiä? Akun vaihto ja softaus riittää." 
Kuulostaa kyllä aika hurjalta touhulta liikkeen puolelta.
Tämä oli hyvin outo juttu kaiken kaikkiaan. Tuo kysely lopulta tehtiin tuolle yksikön vaihdolle Kaivokselasta (olisi vaatinut että myös Bilia osallistuu kustannuksiin), kun olin kertonut keskustelusta Turun huollon kanssa. Sieltähän nimittäin sanottiin, että tottakai kysely tehdään jos sille tulisi jostain syystä tarve. Sillä, että auto on tuotu Hollannista, ei ole myöskään Volvolla mitään merkitystä.
Harmi keissi sinänsä, koska kun esim VOC laitettiin minun nimiini Kaivokselassa erään erittäin ystävällisen naisihmisen toimesta niin palvelu oli aivan ensiluokkaista. Tätä ei tehtykkään huollon puolella. Yksi epäkonsistentti jäärä voi saada huonon maineen koko firmalle. Tiedä sitten mitkä tuon puljun viralliset policyt on tässä tapauksessa. Olin jo päättänyt selvitellä tätä pidemmälle, mutta sen verran paljon on ollut muuta tekemistä, että en ole ehtinyt. Heillä olisi ollut mahdollisuus vielä hoitaa tämä asia kuntoon, mutta tämä asiaa hoitanut henkilö sitä tuskin halusi tehdä, koska varmaa on että kaikissa asioissa hän ei ollut rehellinen. Auto nyt tuli kuntoon kaikista ihmeväitteistä huolimatta ja se tietty on pääasia, mutta kyllä korpee.