Ilmastoinnin kompura, ovien johtosarjat ja 12v akun ylläpito on tärkeimpiä ainakin omasta mielestä. Neliveto toimii mielestäni paremmin kuin mikään haldex tai muu vastaava koska neliveto on lähes tulkoon aina lähtiessä päällä eikä kytkeytymistä tarvitse odotella ollenkaan. Ja niitä kuuluisia (perän/)peräöljyjen huoltoja/vaihtoja ei ole tiedossa. Kokemusta itsellä on siis volkkarin 4motion, mersun 4matic, audin quattro.
Jos ajat Pure-tilassa, niin auto on takavetoinen. Kyllä siinä aikamoinen viive tule, ja veikkaan ettei edes ”Hondalta” löydy niin hitaasti kytkeytyvää nelivetoa kuin tuossa tilassa V60 kytkee 4-vedon päälle

Ennakoida pitää talvella ja kytkeä tuo AWD-moodi päälle, niin ei tule ongelmia lähdössä. Ei pääse tulemaan naisväelle tilanteita kun auto lähtee heittämään liukkaalla kelillä perää, kuin tarjolla on 200Nm vääntö takapyörille heti. Toki siinä luistonesto tulee peliin, mutta perä on jo irti.