0
aksim97 ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
Olen monta yötä jo itkenyt itseni uneen kun synnyin tänne enkä Hollantiin.
Tähän löytyy selkeä selitys. Hollannissa näitä autoja kohdeltiin verottajan suunnalta lempeästi eli autojen hinnat ovat siellä ällistyttävän halpoja. Olen monta yötä jo itkenyt itseni uneen kun synnyin tänne enkä Hollantiin. Osaavat pelata jalkapalloakin paremmin kuin me. Luistelevat pitkää matkaa loistavasti, mutta kaukalo on heille kauhistus.
Hienosti tuo adaptinen toimii, mutta se on sellainen jarrulevyjen/palojen syöjä ettei toista ole.
Niin parempi jarrujen olla käyttämättä. Uusia sitten ruostuneita levyjä ja jumiutuneita jarrusatuloita.
Edellinen totta, lisäksi jarrut ei kevyesti jarrupolkimeen koskemalla edes aktivoidu vaan "laturi" alkaa vaan keräämään energiaa talteen tehokkaammin.
Ilmeisesti tukia maksettu Hollannissa hyvin? Taisi Suomessa näiden viimeisten V60 mallien veronosuus olla alle 3000€ ja saiko peräti 2000€ tuen valtiolta. Hintaa siltikin yli 60k€
Tässä pieni englannin kielen kurssi: https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_electric_vehicles_in_the_Netherlands
Tuollaisilla ehdoilla varmaan saataisiin muutama tuhat autoa enemmän meilläkin myytyä. Ymmärsinkö oikein, että pelkästään 2016 vuonna V60 hybridiä myyty 15800kpl
Mielestäni kaikkien aikojen myynnit joulukuuhun 2016 mennessä oli tuo 15800 kpl V60 hybridejä ollen selvä ykkönen.
Outlander lienee ykkönen (25984 kpl) myös Hollannissa. Käsittääkseni se on euroopassa myydyin hybridi, syytä en kyllä tiedä. Olisiko hinta?
SUV, bensakone, hinta, laatu
Eikä unohdeta sähkömoottoreita molemmilla akseleilla eli sähköllä ajaessakin auto on neliveto.
Joo huomasin että se unohtui mainita. Lienekö sit vaikuttaa myyntiin(?)