Se, että webasto lähtee käyntiin vain auton ollessa latauksessa johtuu ohjelmistosta.
Hollannin autoissa näyttää olleen lisävarusteena ominaisuus "Esi ilmastointi" suomessa tuo taas on vakiona.
Kyse on tästä lisävarusteesta
https://accessories.volvocars.com/fi-fi/V60/Accessories/Document/VCC-499511/2014Vielä jokunen viikko sitten tuo ohjelmisto oli luokkaa 800€, mutta sen hinta tippui 200-300€ tietämiin (hinnat pyöreitä muistikuvia, ei tarjous

)
Se, että onko ominaisuutta vai ei, selviää auton varustetiedoista, esim merkkiliikkeessä joku noheva asentaja ne osaa kaivaa esiin.
Esim. Omassa hollannikkaassa (pahoittelut, mun lista viä eri kielellä) lukee näin: Hybrid Technology Line: 901 Voorverwarming of -koeling met of zonder laadkabel
Eli lämmitys / ilmastointi ilman laadaus kaabelia.
Huomasimpa listalta tuota kopioidessa, että mun autos taitaa olla webaston käynnistys auton kaukosäätimestä otettu lisävarusteena jo tehtaalta, täytyykin kokeilla, että onko näin

(Hybrid Technology Line: 900 Voorverwarming of -koeling met autosleutel)
Voc:n kautta oon tota käyttäny, että sinänsä ei paljon itselle lisäarvoa tuo, mut ehkä se on ihan kiva.
Kokoaika oppii omastakin uutta

Ainiin, mun auto on tällähetkellä paikallisessa merkkiliikkeessä, oli tänään kompuran vaihdossa. Jos se vaikka sitten kestäisi auton elin-iän, oli ainakin uusi osa nro. tullu kompuralle.