Pitää paikkansa. Se vaan jos auto on suolakylvyn saanut ja päivittäin jäätyy ja sulaa, niin edistää ruostumista todella todella nopeasti siihen verrattuna, kun auto on suolaisena pihassa jäässä.
Täsmälleen näin. Suola, kylmä ja lämmin on kaikkein pahin vaihtoehto. Kylmä pelti kondensoi aika tehokkaasti kosteutta sinne mihin se ei edes normaalisti pääse.
Meillä pihassa on autotalli, jossa on lattialämmitys. Se energia, joka tallin lämmittämiseen kuluu on pieni verrattuna merkkiliikkeen korjaushintoihin. Itselläni talli on lämmin silloin, kun sitä tarvitaan lämpimänä.
VAG-aikaan tallissa vaihdettiin aika monta osaa ja aika näyttää tarvitaanko Volvoa korjailla samaan tahtiin. Toyota Corolla (2004) on jo osoittanut, että se tarvitsee lämmintä tallia ainoastaan renkaiden vaihdon aikaan
