Harmi ettei hoitunut perusnikseillä.
Sitten vaan siniselle diagnoosiin.
Olisikohan laturi sanonut sopimuksen irti, tai jokin hapettuma.
Onneksi hybridiakku näyttää skulaavan, joten ei isompaa remppaa varmaan tiedossa (tosin se sulla varmaan vielä takuun alainen?)
Tuli vielä mieleen, että näkyykö latauspistokkeessa (vai onko pistorasia oikea termi) likaa tai onko päässyt kastumaan. Eli jos ottaa oikarin itse liittimessä
Aika on varattuna ensi viikon perjantaille, joten vielä tässä ehtii vaikka minkä sadetanssin vetämään

Ja takuuna se pitäisi kaiken järjen mukaan mennä.
Katselin sinne pistorasiaan ja puhaltelin ilmallakin. En osaa sanoa näyttääkö kaikki normaalilta, kun en aikaisemmin ole sinne vilkaisutkaan. Sain huoltohistorian excelinä eriteltynä ja siellä on kohta joka voisi liittyä:
"HighV kabel ECU - Werkt niet - Reinigen".
Eli putsattu jotain korkeajännitekaapelihommelia?