0
aksim97 ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ei suostunut merkkihuollossa hihnaa kiristää vaikka puhelimessa aikaa varatessa siitä oli puhe. Autoa hakiessa asentaja kertoi vaihtaneensa hihnasarjan vedoten mahdolliseen hihnan pyörähtämiseen. Hihnasarjan hinta 279e + työ niin tuli hihnankiristäminen maksaa 399e.Oliko tämä nyt perus merkkihuoltokorjaus (vaihdetaan osia uuteen varmuuden vuoksi) vai ihan hyvä toimenpide?
Eikö soitettu tai mitään kyselty ennen toimenpidettä? Minusta ei ole kauheen hyvin hommaa hoidettu jos puhelimessa sovittu pelkkä hihnan kiristäminen.
Onko kukaan kuullut onko AC komepressori ongelmaan tullut mitään korjausta tai uuden generaation kompuraa. Mistä johtuu että nyt on alkanut kompuran sensorit paukkumaan.
Mulla on ollut nyt vuoden 2018 heinäkuusta sama kompressori ja pidän sitä päällä normaalisti. Käsittääkseni vaihdon yhteydessä tuohon vaihdettiin kuivain ja huuhdeltiin järjestelmä.
Lienekö nämä edes tukee USB 3.0?
Missä teetit huuhtelun.
Näköjään tukee, vaikka Volvon mies toisin väitti... Ostin USB3-tikun ja vaihdoin sen USB2:n tilalle , (kesken latauksen, kun en jaksanut enää odotella). Alkoi latautumaan sellaista vauhtia, että yhdellä kauppareissullakin meni 20 minuuttia eteenpäin. Hidastahan se on mutte enää ikuisuuksia kestä.
Mä mainitsin asentajalle, kun jätin auton kompressorin vaihtoon, että varaosasivuilla mainitaan takuun ehtona järjestelmän huuhtelu ja kuivaimen vaihto. Ei kuulemma sisälly Volvon ohjeistukseen, niin heillä ei tehdä.