0
aksim97 ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Matka oli rapiat 70km, vieneekö webasto sit jotain, kun oli nyt hiukka viileempi keli.3/4 akun varauksella pääsi 20km samassa kelissä. Pitää vielä illalla käydä ajamassa.Muuten ihan mukavan tuntuinen peli tuo on.
Hei. En saa öljyn määrää näkymään. Valikossa öljynmäärä on koko ajan pimeänä, vaikka olen ajanut 30km polttomoottorilla. Enkö osaa käyttää vai olisikohan rikki. Onko muilla ollut ongelmia tämän kanssa?
Nyt on koeajossa mulla D6 hybridi ja ihmetyttää hiukkasen suurehko polttoaineenkulutus ilman sähköä ajettaessa. Maantiellä melkein 8l satkulle mittarin ajotietokoneen mukaan.Onkohan tää liikaa... Vakkarilla ajoin kutakuinkin rajoitusten mukaan.
Nyt samalla matkalla ja täydellä akulla lähtö, keskikulutus oli 2,6, eli nou hätä.
No nyt tuli se toinen kerta eli jakohihnan vaihdon yhteydessä auto ei mennyt yhden vaiheen osalta eristysvastusmittauksesta läpi. Sinne se jäi siniselle ja kompura vaihtuu. Edelliseen autoon jo vaihdettiin kertaalleen ja alan uskomaan, että kaikkiin autoihin vaihdetaan erinäinen määrä kompuroita.Ilmeisesti kun auto on tuontiauto ja tähän ei Suomessa ole vielä vaihdettu kompuraa, niin liikkeen ajatus on maksattaa lysti minulla. Autoon on kertaalleen vaihdettu 2018 kompressori (Hollanti) eli tällä ajettiin sitten kolme vuotta. Vuosimalli 2016 ja ajettu 137 000 km.
Saa nähdä onko tämä huuhtelu ratkaisu tuohon, itse en pidättäis hengitystä. Olisi kiva tietää kuinka moneen prosenttiin näissä D6:ssa on vaihdettu kompura