Juu eikai sitä johtoa edes saa aikasemmin autosta irti ennen kuin on avannut lukot, toki hyvä vielä odottaa se pari sekuntia ni varmasti ookoo.
Nyt on voc saatu kuntoon ja ihan meni puhelimitse eikä tarvinnut paikan päälle mennä. Eikös tosta apista saa laitettua etänä ratin ja penkinlämmityksiä myös päälle? Ihan hieno systeemi tuo että löytyy sekä sähköinen lämmitin ja webasto. Sähköinen lämmitin kylläkin vaatii latausjohdon kiinni autoon mutta ei haittaa kun tallissa lataa. Tämän ominaisuuden puute vähän häiritsi aikoinaan v60 t8 kanssa kun siinä oli VAIN webasto ja eihän sitä tallissa voinut käyttää...
Kai tuo taloudellisin ajo on vähän matka kohtasta. Ajattelin niin jotenkin että esim 30km suuntaansa matkalle esilämmittää auton, ajelee awd/savella ainakin 20km ja sitten siellä toissessa päässä jossa nyt on vaikka kaupunki, ajelee purella ja kun lähtee takas ni ajelee puren loppuun ja sen jälkeen awd/hybrid.
Kertokaas nyt missä muka saa vaihteistoöljyt vaihdettua huuhtelulla 300eurolla? Mulle on puhuttu 400-450e ja sitten kuulemma peräöljyä/erad ei vaihdettais käytännössä lainkaan vaikka täälläkin puhutaan että sen vaihto on 100e luokkaa? Tuon polttomoottorin ja sähkömoottorin kilometrien tarkastus Volvolla maksaa n 50e, tyyristä mutta ko tieto kyllä kiinnostaa, ainoa tapa vissiin?
On se komiaa kyllä ollut taas kun voi ajella sähköllä nurkka ajot ja vähän valtatietäkin. Mittariin tullut n 200km ja vasta 1 viiva lähtenyt polttoainetankista =) Ei oo onneks myöskään mikään herkkä käynnistämään polttista pure modilla vaikka risteyksessä hiukan "nykiikin" kitkarenkailla,.
Ja muuten, monellako on tuo Volvon kaukosäädin ja joku viihde-järjestelmä-boxi jossa rca paikat jollekkin laitteelle, tuolla hanskalokerossa? Huomasin eilen että voihan autossa dvd elokuviakin kattoa...vaikka laturissa ollessaan
