Valaiskaas mua tän kylmäaineen kanssa. Ei saa johtaa sähköä voiteluaine. 
Syy ja seuraus että jos kun...
Käytetäänkö siellä mitään voitelua?
Mitä malleja tää nyt koskee?
Öljyhän sinällään on oiva eriste jolla on suuri resistiivisyys jos puhutaan tavallisista öljyistä.
Esim. vanhoissa muuntajissa oli pylväissä oikeen erikseen se öljysäiliö.
Sen tiedon mitä täältä ja muilta foorumeilta imenyt on tämä:
Tämän tiesin että kylmäaineita on kahta lajia autoissa. Mutta sitten kun lueskelin näitä kompuran hajoamisia täältä, niin tuli esille että jos kylmäaine sisältää yhtään sähköä johtavaa öljyä, se hajottaa aika äkkiä uudenkin kompuran ja pahimmassa tapauksessa hajoaa ajo-akku (vaikkakin todella harvinaista), minkä uusiminen maksaa sitten toistakymmentä tuhatta euroa.
Ja tää homma on nimenomaan hybrideissä, joissa kompura jäähdyttää myös ajo-akkua(?). Tämän käsityksen täältä olen saanut. Ja myös autoasi huoltopaikka täällä Lahdessa totesi tuon, ettei saa kylmäaineen seassa saa tippaakaan olla väärää voiteluöljyä.
Perus polttomoottoriautojen ilmastoinnin kylmäaineidenkin sekaan laitetaan tippa voitelu voiteluöljyä.
Eli siis kun teille tulee ilmastoinnin täyttöhuolto eteen, varmistakaa sieltä, missä sen teetätte, että kyseisellä masiinalla ainoastaan hybridien täyttöhuoltoja on tehty.