Miten tämän nyt nätisti sanoisi. Onkohan se vika sittenkään siinä että voimaa on tajunnan (ja vaihteiston) räjäyttäviä määriä? Kaikilla noilla em. tyyppisillä vaihteistoilla on kuitenkin ajettu aika paljon rajummillakin kokoonpanoilla/moottoreilla ja ne ovat pysyneet kasassa.
-Missäs AW71L on muka kestänyt kun maailmallakin hajoavat? Pakat kun kestää niin hajoaa mekaanisesti... Ei saa kestävää.
Jos tässä puhutaan siitä yhdestä 400hp niin se kyllä luisteli puheiden mukaan jo alusta asti.
-AW30-40 (tai A340 ja A341 Toyotan kielellä) on ihan kestäviä, n. 320whp asti vakiona. Sen jälkeen vaatii shift kittiä jne. Mutta saa kestäväksi sinne 800whp asti jos rahaa löytyy, kakkosen pakkasysteemi (mikä lie oikea nimi

) pitää vaihtaa billettiin.
-M90 kestää Volvon askeista parhaiten. 600nm tais boostilla riittää, että kaasusta hajosi rattaat? Leikkimällä luultavasti hajoaa hetken aikasemmin. Tosin joutuu vaihtamaan kun kuorma-autolla. Hidas aski vaihtamaan vrt muihin.
Ei vieläkään ongelmia edellisessä autossa M90, +450nm bensalla. Ja saanut sikaa kolmelta henkilöltä tajuttomasti.
Wagoniin takaisin:
Lähinnä 200-300tkm määrä ajettu ja 0-? kertaa vaihdettujen öljyjen määrä AW30-40 askissa vaikuttaa kestääkö se 500nm enään edellisen elämän jälkeen.
Tämä ei kestänyt.
AW71L ei kyllä kestä edes 300hp ilman shiftkittiä ja isoa jäähyä keulassa yhtään vetoa. Niiden kanssa se kestää jonkun aikaa. Ylivaihde tietty hajoaa jos kerrankin sillä painaa kaasua (itse varoin sitä kun kipeätä... nojoo)
Ja mulla oli vaihdettu öljyjä tasaisin väliajoin ja vakiona ollut mulle asti. Ent. Volvo harrastajan auto.
Itse vaihdoin vuoden välein öljyt TAI jos alko yhtään muuttaa väriä TAI kovan kenkimisen jälkeen.
Katsotaan mitä tuo yksi viinamäen mies saa penkistä ulos. Pienempi ahdin... Eiköhän siellä (jumalaisella

) T-nokalla ole ihan mukava käyttöauto vääntöalue missä M90 vähän helistelee.

No, minulla on sentään vähiten murhaava alavääntöä ja tehoa, silti viisi vartin vetoa putkeen kuumentaa AW71L:n öljyt siihen tilaan lisäjäähdytyksen kanssa, että ykkönen vetää rajoittimelle, minkä sinulla teki jo heti.
Onko tämä meidän wiinamäenmiehien kirous, jota bensalla-cruisaavat eivät koskaan koe?

Sinulla ei kestä AW71L, eikä AW30-40, minulla AW71L ei kestä yhtään kiusaamista pidempään ja Mikolla M90 metelöi "mielenkiintoisesti" kun sitä ajetaan murhaavan alaväännön ahdoilla.
Eli +900cc suuttimmien säätämisen päivä lentää tulevaisuuteen, sillä jotain räjähtää laatikostasi heti, kun yritämme säätää sopat edes stoikalle nykyisessä setissäsi. 
Hehe. Viinalla kyllä vääntö on aivan toista luokkaa, itsekkään sitä uskonut ennen kuin koittamalla. Saatanan yllyttäjä.

AW30-40 tulee kyllä kestämään, löytää vaan toisen yksilön mistä kasaa uusilla osilla kestävän.

Ei se räjähdä... Luistaa korkeintaan, sehän on tuttuja jo AW71L ajoilta.