Millä jännitteellä LH/EZK tuota anturia mittaa? Ihan perus 12V?
Jossain "nykyautossa" ymmärtäisi paljon "järjestelmäjännitteestä" poikkeavan lukeman, jos joku "älyboksi" on sekaisin ja syöttää väärää jännitettä. LH/EZK -kombinaatiossa ei taida olla mitään älyä moiseen, vai onko?
Tulipas paljon lainausmerkkejä... Jokatapauksessa, jostain tuo lämpöanturi saa nyt virheellistä jännitettä. Tuleeko se LH:n vai EZK:n puolelta, en tiedä.
Mittaatko jännitteen anturilta, vai jommankumman purkin kammalta? Mittauspaikkaa vaihtamalla saattaisi saada haarukoitua ongelman aiheuttajaa. En ihan heti keksi, mikä 940:n sähköjärjestelmässä saisi jännitteen nousemaan 17V lukemiin, paitsi puola tai rikkinainen jännitteensäädin.
Varmaan tympeää aina repiä palikoita irti ja etsiä milloin mitäkin "kummajaista", todellakin tuntuisi olevan riivattu auto. Hyvin kyllä olet silti jaksanut yrittää!
