Sain korjattua autoa alusta asti vaivanneen käyntiongelman. Oireina oli siis epätasainen tyhjäkäynti, mutta kukaan ei Suomessa eikä maailmalla tuntunut tietävän, että mistä ne lopulta johtuu. Monia arvailuja on ollut ja joillakin vastaavista murheista kärsineillä vika on ollut eri, mitä taas joillain muilla. Oireena kuitenkin aina epätasainen tyhjäkäynti. Monen moista on tullut jo testattua, mutta tuloksetta. Tänään sain vaihdettua nokka-akselin ajoituksensäätimeen, eli Vanos-järjestelmään uudet tiivisteet vanhojen koppuroiden tilalle ja nyt moottori käy niin nätisti, että ei voi enää parempaa vaatia. Wheeler Dealerin Eddiä lainatakseni, "Success" 
Hiton Edd

Ei sitä nättiä käyntiä tämän kauempaa sitten kestänytkään. Eilen kone kävi vielä ihan hienosti, mutta tänään oli taas samanlainen, mitä alunperinkin. No, tilasin lisää tiivisteitä Vanokseen, mutta niiden asentaminen vaatiikin sitten jo hieman enemmän moottorin purkamista. Se hyvä puoli siinä on, että samalla saa venttiilikopan maalattua, kun se pitää kuitenkin avata.
Sain myös alkuviikosta Marteliukselta uuden takavaimentimen ja nyt on sellaiset äänet, että kehtaa liikkuakkin ihan julkisella paikalla

Eilisen ja tämän päivän ohjelmassa on ollut kiillotusta ja kiillotusta ja kiillotusta... musta on aika kiva väri. Maalipinnassa oli siis aiemmasta roskien pois kiillottamisesta johtuvia hologrammeja, sekä yleistä asennusnaarmua, kun tuohon jää jälki jo pelkästä kosketuksesta. Nyt alkaa lopputulos hivelemään silmää ja vielä kun saa tuon koneen taas käymään normaalisti, niin saa keskittyä olennaiseen, eli ajamiseen.