Vaihto suoritettu. 10L huuhtelemalla.
Itseasiassa otetiin alempi jäähdyttimen letku irti, ja sieltä laskettiin ulos. Johtuen siitä, että ei ollut sopivan kokoista muoviletkua siihen yläpään ulostuloon. Eipä tuolla taida olla merkitystä, kumpaa kautta ne huljuttaa. Helppo homma. Parisen litraa pihalle. Pari litraa sisään. Muutaman kerran käyttää kaikki vaihteet läpi, ja pitää noin 5sek per vaihde.
Pari litraa kun on jäljellä ölppää, Pistetään letkut kiinni, ja aletaan hakemaan oikeaa tasoa öljyyn.
Aika punaista oli jo ekan parin litran jälkeen ölpät, eli näiltä osin näytti hyvältä.
Tuossa lyhyen ajon jälkeen, niin kyllä tuo vaihteidenvaihto hieman nopeutui ja pehmentyi entisestään. Missään vaiheessa nuo ei ole olleet ongelmana. Lähinnä ongelma on ajoittain ollut esim valoissa seisomisen jälkeen, kun lähtee liikkeelle. Hitaahko vaihteen uudelleenkytkeytyminen, joka nyt parani, mutta ei ole edelleenkää sellainen, että saman tien kun otat jalan pois jarrulta, olisi vaihde päällä. Tosin onkohan se yleisestikkään ottaen toiminta automaageissa sellaista koskaan? Pohdin että pitäisikö käyttää Bilialla ajattamassa uutta softaa sisään, jos se parantaisi vielä tuota puolta?
Toisessa ketjussa kyselin kierrosten "humppaamisesta" kun D on päällä. Yksi mikä toki vähän vaikuttaa, on ilmastoinnin päällelähtö. Mutta jotenkin ajoittain tuntuu siltä, että kun tarpeeksi pitkään seisot, niin loota käy vapaalla, ja palaa takaisin vaihteelle, ja taas ehkä vapaalle. Voiko näin käydä. Mistää isosta heitosta ei ole kyse.