No lievennyksiähän onneksi tuli. Kävi jokseenkin tuuria, koska leimausta ei ollut isommin suunniteltu aloittaessa. Nythän se ois mahdollista muutoskatsastaa paineistettunakin.

Hitaasti mutta epävarmasti on edistystä tapahtunut. Pakosarja olisi kokonaisuudessaan kasassa hitsausta vaille, pitää vaan sovittaa ensiksi koriin. Mahtuuko se sellaisenaan ollenkaan ahtimen kanssa. Nykytilasta ei ole kuvaa, mutta lähimmäksi taitaa osua tämä.
Hukkaportti tuli pystyyn/ pakosarjan alle.
Ahdin vaihtoehtoja pohdiskelin laidasta laitaan. Isommin en viitsinyt alkaa kyselemään. Näkyi ahdinkeskustelut päättyvän poikkeuksetta tulokseen: kaikki paitsi holsetti on paskaa.

Leimaantuu hulluksi jos haluaa koittaa jotain muuta hyrrää. Noh, kuhan mutka tulee niin laitan mietteitä siitä. En löytänyt juurikaan kokemuksia suomesta kyseisestä merkistä.
Imusarjaa aloittelin myös. Valmista tavaraa siihen tulee näillä näkymin vain imukurkut runnereiden päihin + alkuperäinen laippaosa.
Alumiinista ekaksi pohjalevy. Sitten 2mm alumiinipellistä mankelissa putkea, mistä sai kotelon laidat leikeltyä.
Tämä koko komeus kasaan tepillä koska ei lähistöllä tiggiä. Tässä välissä tarkoitus hahmotella koriin sopivuutta.
Kaasuläppä tulee vielä lähemmäksi koteloa ja pitää hiukan pienentää koko komeutta, uskoisin.


Ei sitä muista ikinä ottaa kameraa mukaan. Kuvat luokattoman huonoja, särkinäisen puhelimenkameran otoksia.
Noh muistinpa etes jollakin koittaa kuvata.
Seuraavaksi auto seisontaan ja vakio pako- ja imusarjat irti, niin pääsee sovittelemaan.