Pari kommenttia, ekaksi, jos sulla on "camo" teipit sisustassa, ota veke, näyttää siltä kun joku olis laittanut maalarinteippiä osien päälle! Kuppipenkit... noh rimaa hipoen menee läpi

Vanteet OK, mutta älä laita 9" leveää vannetta ja 205 leveää rengasta, jooko (ei tässä taida ollakkaan), noi "deutsche tuning" hommelit on tyhmiä.
Sieni "ilmansuodatin" suodattaa lähes yhtä paljon kun tiheä metalliverkko, laita edes kartiosuodatin tilalle, mieluiten pari orkkis suodatinta, ni ei tartte ahdinta siipien kulumisen takia vaihtaa joka huollon yhteydessä (nimimerkillä kokemusta on). Tämä etenkin jos tulee ajettua paljon kesällä pölyisissä olosuhteissa. Veneessä tuo kartio menis hyvin, kun siellä nyt on tärkeetä vaan ettei pikkulinnut mene ahtimen kautta kun ei ole merellä tiepölyä.

Bensajäähy... Ekaksi, se on täysin turhaa painoa -> mitä enemmän painoa sitä enemmän tehoa tarvitaan kopan liikuttamiseen, ei se yksi 2kg härveli mitään tee, mut yleensä näissä on sitten 10-30kpl niitä kikottimia.

Ittellä 044 pumppu ja E85 ja polttoaine pysyy ulkoilman lämpöisenä, vaikka kiertää eristetyn tankin kautta suljettua kiertoa ja moottorin päällä normisti olevassa bensatukissa. Bensatukki hikoilee aika pahasti lämpimässä konehuoneessa mulla. "ongelma" on pahempi vielä veneessä missä 400L tankki ni siellä valuu ihan kondenssivettä kylmästä bensatukista kun konehuoneessa ei ole kunnollista ilmankiertoa.

Imusarjasta kommentti (vakio tosiaan riitää pitkälle, ihan varmasti 800hv), näitä itsetehtyjä imusarjoja on räjäytetty kovilla ahdoilla (1,5bar+). Tuollainen iso tilavuuksinen ohuesta alupellistä (alle 4mm) tehty imusarja antaa periksi ja pullistuu kun on "laatikon" muotoinen. Joko tee siitä pyöreä, eli putkesta ja puolipallo(t) päätyihin tai sitten poraa tuohon keskelle tasaista vaikka 10mm reikä läpi ja hitsaa tanko kiinni vahvistamaan, about niin kun isoissa parkkihalleissa jotka ovat rakennusten alla.
