mitenkä pyhimykses menee ne vaijerit alkuperäsenä? niitäkö ei saa enää samallalailla menemää?
Vaijerit ovat alkuperäiset ja muutenkin niihin liittyvät vivut ym. ovat alkuperäisiä. Vaijerit jopa sopivat suoraan noihin V50:n jarrusatuloihin. Pakoputkin on noin 2x orkkisröörin kokoinen ja siksi tämä ongelma. Alunperin vaijeri menee pakoputken yli, mutta nyt putki on niin lähellä lattiaa, että sieltä se ei enää mahdu. Kyllästyin edellisen auton kanssa siihen, kun putki rasahti hidastetöyssyssä maahan, niin päätin, että tämä putki laitetaan mahdollisimman ylös. Täytyy tarkkailla ja testailla tuota nykyistä versiota ja ryhtyä toimiin, mikäli niitä vaaditaan.
Tänään asensin kaasupolkimen. Mekanismi on Hiluxista ja poljin alkuperäinen. Sorvasin polkimen yläpäähän rissapyörän, joka liukuu mekanismin vartta pitkin, kun kaasua painaa. Alunperin tuosta polkimen päästä lähtee suoraan vipu lattian läpi konetilan puolelle. Konehuoneen puolella on ollut myös rajoitinruuvi, jonka siirsin kabiinin puolelle, kaasupolkimen alle. Tällä on sitten näppärä rajoittaa kaasun avautumista tarvittaessa ja on se muutenkin mukava, kun ei tarvitse pelätä vaijerin katkeamista, silloin kun survaisee kaasun pohjaan


