Cooleri paikallaan.
Ahdot eivät enää tipu yläkierroksilla. Lisäksi ilmastointi päällä kone ei puudu täysin, vaan ilmastoinnin päällä olemisen huomaa vain sen viemän tehon vuoksi.
Tuo "mallisopiva" Cooleri on todellakin mallisopiva. Ainoa ero on se, että tuo kl:n cooleri on reilun sentin korkeampi ja sen vuoksi jää hitusen ylemmäs. Paksuus on just niukin naukin sopiva (paksumpi ei sovi). Päädyt ovat samanlaiset kuin vakiossa.
Coolerin kiinnitystä joutuu hitusen muokkaamaan, koska se voilla vaikeaa saada riittävän alas.
Itse katkaisin kuulerin kannakeet (ne coolerin nokat tuleva niihin) ja laitoin coolerin pohjaan kumimattoa ja painoin coolerin palkkiin asti kiinni. Se jää silti muutaman millin ylemmäs kuin aikaisemmin. Koska syyläri jää hitusen takakenoon, joutuu syylärin kiinnikkeitä modifioimaan noin 50 mm pidemmiksi. Vaikkakin kennopaketti on hyvin tiukassa nipussa.
Lisäksi ilmastoinnin kennossa oli repsikan paikalla jokin ruuvi, joka otti cooleriin kiinni, joten nostin kennon pois kannakkeiltaan, joten se nojaa nyt kannakkeiden etureunoihin ja etusäleikön tiivistäviin kumeihin ja istuu muuten tiukassa nyt.
Pikatestin mukaan armottomalla polkemisella saa toisen päädyn coolerista kuumaksi toisen päädyn ollessa viileä.
Testiajon aikana lämpötila oli romahtanut asennuksen aloittamisen 30C asteesta mukavaan 22 celsiukseen.
Viime kesänä 25 asteen lämpötilassa vakiocoolerilla mitattu jopa 70 asteen imuilman lämpötiloja.
Pestuntumalla täytyy heti sanoa, ettei tuollaisiin lämpötiloihin päästä enää kuin saharassa tms. paikoissa.
