Tässäpä tulis kuvia. Siin ois priima alakerta.

Ja siin ois prii...kaatopaikalle menevä koppa! Purkuosia saa kysyä, se mitä en tarvitse niin myydään.

Takarenkaan ajoin naulaan pahuuttani.

Tässä ois uusin tulokas volvoperheeseen





Positiivisia yllätyksiä tosiaan, etten kyllä mistään löytänyt ruostetta. Takakaarissa ainoastaan ku renkaat on ottanu kiinni eli taka iskunvaimennuksessa/jousituksessa toivomisen varaa kun pohjaanlyöntikumeihin ottaa aika herkästi. Mitään tietoa remonteista tai huolloista ei ole, mutta sen verran tiedän, että taksina on ollut suurimman osan kilometreistä. Sit perä on timmi ku mikä ja uudennäköinen. Lisäksi taka-akselistosta löytyy viivakoodilaput. En sitten mene sanomaan että onko pränikkää kun mitään ei voi todistaa, mutta lukko toimii ja täysin puhdas perä. Öljyt oli just siinä missä pitääkin. Samoin laatikossa. Laatikko vaihtaa sulavasti eikä äännä. Kardaani on uudennäköinen ja tukikumi+laakeri ovat uuden karheat. Öljyt vaihtelin ja kokeilin vielä turbon ja kyllä sekin on kuin pakasta veetty. Etunavat näyttää uudehkoilta, mutta ihan kuin oisin väljyyttä havainnu oikealla puolella kun ostohetkellä ravistelin. Pitää nyt vielä ilmassa käyttää ja tarkistaa. Pakoputkee on joku näyttäny muokkaavan ja jonnekin on katti jäänyt. Meneeköhän leimalle pelkillä kuorilla?
Takajarruvalot pitäs laittaa wörkkimään ja pakkivalot ei pala. Ainiin ja lämpömittari ei toimi. Ei ulkolämpö eikä moottorinlämpö

Näyttää kokoajan 90c. Liekkö mittaristossa vaiko moottorin lämpötilaanturissa... Taksinappulat on kivoja. Syttyy erilaisia häiriintyneitä valoja yms sisälle

Jospa tästä nukkumaan joutaa. Huomenna jos koittas vähä myllytellä maalipintaa jos ei paljoa hommia töissä. Ainiin lukkoperän toimivuus testattu tänään perusteellisesti
Edit. Tästä tulee sitten niinsanottu "KalvinKlein Edition" eli tiedättehän, että tuo öljypohjan etupää näyttää vähän... Jokatapauksessa teetän tarrat kuhan jaksan
