Eikö tuolla samalla vaivalla jo kasaisi ihan kunnon moottorin sellaisilla veiveillä, että ei moottorista tarvi olla huolissaan? 
Nestepuristuksen käyvässä moottorissa kestäviä veivejä ei ole olemassa.
Joten aiheesta minulla ei ole huolta olemattomilla kilon ahdoillani. Eli en pelkää nakutusta tms. mikä olisi taivuttanut veivejä yhtään. Enkä meinaa tavoitella sellaisia sylinteripaineita, jotka kanget kääntäisivät.
Vaihdelaatikkoja nyt vaihtelee iltapuuhina, paitsi jos päätät laittaa sinne jonkin oikean vaihdelaatikon, eikä sellaisen irvikuvaa 
No, voisin sanoa, ettei minulta yhdessä illassa laatikon vaihto suju, niissä olosuhteissa, joissa joudun sen tekemään. Lisäksi AW71L ei vaan kestä +400Nm kääntöä kovin pitkään, millään tempulla.

AW30-43 on toivottavasti pitkä-ikäisempi kuin 71L, ohjauksen säätömahdollisuuksista johtuen.

Haluan nähdä, kuinka miellyttävää on istua ruuhkassa manuaalin kanssa, jossa asetelma on "hitusen" normaalia jäykempi.
Puhumattakaan siitä, että kytkinjalassani on pieniä ongelmia, josta seuraa raa'an voiman puutetta parin kymmenen vuoden takaisen vamman seurauksena (murskautuminen).
