0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
No mikä on sinun näkemyksesi miksi mittari on jätetty pois?
Eräs kaverini harmittelee jo ahtopainemittarin puuttumista uudemmista, ei ole alkuperäisenä sellaista...
Ei se vanhojen 960 jne Volvojen lämpömittarikaan kauhean informatiivinen ole. Taitaa näyttää suoraan ylös jos lämmöt 75-105c asteen välissä
Ainakin nykydieselissä talvipakkasella moottorin lämpömittari on "hyödytön". Pieni kulutus -> pieni hukkalämpö niin moottorin lämpötila vaihtelee ajotilanteen mukaan 50-90asteen välillä. Mittari pois jättämällä jää yhteydenotot huoltoon vähäisemmäksi "Tää on rikki lämpömittari seikkailee 50-90 asteen välillä..." "Ei ole vika, se on ihan normaalia toimintaa!"
Tätähän minäkin kirjoitin, mutta kun sen kirjoitin minä, niin pakko oli olla jotain vikaa
Minusta kyllä lämpömittari on hyvä olla, helpommin huomaa jos käy alilämpösenä, osaa laittaa pahvia keulaan
Uskon mittarin puutteen johtuvan nimenomaan tuosta talvella aiheutuvasta lämpötilan heilahduksista. Tosin senkin olisi voitu ratkaista mittarin logiikkaa muuttamalla...