-akku ja akkuteline
-muovikoppa koneen päältä
-ilmanputsarikotelo ja ilmaröörit
-välijäähdyttimeltä tuleva ahtopaineputki(koneen päällä)
-turbolta irti se koneen alta menevä ahtopaineputki, samoin irti moottorin alta ko. putken kiinnitykset. (putki voi jäädä autoon)
-ohjaustehostimen putket pumpulta irti
-jäähdyttimen puhaltimen tuulitunneli puhaltimen kanssa, ja ottaisin myös jäähdyttimen pois ettei kolhiudu. (aika helppo homma)
-koneen etupuolelta kulkevan johtosarjan liitokset irti moottorista-laatikosta yms. Nippu jää sit siihen apurungolle.
-ilmastoinnin kompura irti moottorista niin voi jäädä apurungolle, ei tarvi tyhjentää liemiä.
-vaihteensiirtäjä/siirtäjät lootan päältä
-vetoakselit lootasta, pidemmän vetarin tukilaakeri koneen kyljestä oikealla. Alatukivarsista tolpat irti että saa ne vetarit pois.
Tässä myös mahis että ne sisämmät päät purkautuu vahingossa , vähän hankalia kasata takas. Näitä on kahta mallia, purkautuva ja ei purkautuva...

-vedet tietysti on jo laskettu koneesta... ja öljyt sekä koneesta että laatikosta
-lämppärin letkut tuliseinästä (pikaliitokset)
-polttoainelinjat suodattimelta
-ohut ilmaletku imusarjan päästä ahtopainetunnitimelle apparin puolella
-paisarikin on helppo nostaa pois tieltä kun letkut irti
-pakoputki turbolta, voi olla tiukassa, ja se lämpökilpipelti pois niin pääsee siihen hankalimpaan mutteriin käsiksi.
-lohkolämppärin piuha,jos on.
-koneen kiinnitykset: jakopään alla yksi, koneen edessä yksi, takana yksi ja päällä yksi.
Tietysti tarkkana että kaikki tulis irti, nostossa mielellään joku kaveriksi niin näkee että kaikki on oikeasti irti. ABS purkki on vähän ahtaasti mutta kyllä se mosa laatikoineen siitä mahtuu. Nosturi tarvitaan, ja auto pukeille niin kyllä se siitä syntyy.
Lisätkää jos ja kun jotain kuitenkin unehtui.
JA MUISTETAAN VAROVAISUUS ettei tule henkilövahinkoja, painava möltti.