Vaihdoin taakse levyt ja palat. Onnistui melko helposti. Muutama huomio ja neuvo kokemattomille, jollaisena itseänikin pidän.
- Sähköisen käsijarrun liitin irtoaa liittimen alapuolella/takapuolella olevan pienen lipareen nostamisella. Jos oikein likainen niin tuota ei helposti huomaa.
- 9v patterilla pystyy ajamaan sähköisen käsijarrun mutta se pitää tehdä kun satula on irti. Paikallaan surahtaa mutta ei lähde aukeamaan kokeili kumpaan suuntaan tahansa.
- osa jossa on liukutapit ja kiinnittyy napaan on paikallaan kahdella liimatulla pultilla ts. kannattaa vastaan koko kiertämisen ajan. Minulla oli ainakin ikävän tiukassa ja totesinkin toisella puolella että levyn saa irti ja uuden paikalleen vaikka on osittain paikallaan. Lämpö auttaisi tietenkin liimaan.
- jarrulevyn torx aukesi kun laitoin kulma-avaimen ja naputtelin lekalla. Jos ei muuten auta niin kannattaa pyytää kaveria kampeamaan jarrupalat levyä vasten. Nämä kannattaa löysyttää mielestäni ekana kun ottaa renkaan irti.
- uusien palojen kuuluu mennä paikalleen ihan leppoisasti sormilla, ei runnomalla.
Minulla palat oli niin jumissa että sai vääntää ihan kunnolla ruuvimeisselillä. Ei ihme että hankaa ja kuumenee.