Noniin, ihan alkuun tämän vois ainakin omasta puolesta siirtää projektipäiväkirjojen puolelle.
Sitten itse asiaan. Enempi vähempi murheita sattunut ja tapahtunut, kuten öljyvuotoa tulppien päälle ja tällä hetkellä ei autossa ole askia kiinni..
Jos vaikka hiukan tarkennellaan asioita:
Elikkäs vaihtelin jokunen tovi sitten suuttimet, normaalisti ajoin auton talliin sisään vaihdoin suuttimet ja starttailin. Noh jostain syystä auto ei muuta tehnyt kun hörähdellyt harvakseltaan. Hetken aikaa etin vikaa mutta ei, rupesin selvättämää perus asioita tuleeko bensaa yms noh hetken päästä paljastui että tulpat ui öljyssä.
Tähän tapaan,

Siitä seurasi tälläistä.
Kun saatiin öljyvuotu paikattua niin murheet ja huolet ei toki loppuneet siihen vaan seuraavaksi kun ruuvasin kesäkiekot alle, ilmoitti kytkin että tätä en pidä. Noh tästä taas seuraavaa:

Eli kytkin oli päässyt jonnin verran luistamaan, mutta kl racingin sivuilta vakoiltuna vakio paksuus levyllä on 8,1mm ja mulla näytti olevan karvan yli 8mm. Kysymys kuuluu onkos toi levy vielä pelastettavissa kun pinnat on aika karusti lasittuneet.
Tossa ehkä hiukan paremmin havaittavissa toi luistaminen.
Loppuun vielä kuva työ olosuhteista, jossa työturvallisuus kukoistaa.


Ei kai tässä kummempaa, tänää pitäis tulla sre asetelma joten nyt tarvis vastauksen että tekeekö tolla levyllä mitään jos pinnat karhentaa?