Tänään soitin kolarikorjaamolle, tuumasivat että parin tunnin homma ovien vaihto ja ~150€
Uskaiskohan nuo ite pihalla jumpata... 150€ on kuitenkin 1/2 osa kalvojen hinnasta.
Väri on komia. Tuo tumma vihree pääsee oikeuksiin puhtaana. Aika lähelle taitaa olla sama sävy kuin emännän autossa.
Onko ne naarmut kuinka syviä? Käytät ammattilaisen hoivissa myllytyksessä. En osaa suositella ketään meidän alueelta, mutta käyppä näytä tuota Karppaselle. Kaveri teki Karppasen tuotteilla meille yhteen autoon myllytyksen ja hyvä tuli. http://www.autopuhdistuskarppanen.fi/
Jos alipainepumppu kalkattaa niin minulla saattaisi olla siihen tiivistesarja tuolla laatikossa. Muuten tdi kone on kiva ominaisuuksiltaan varsinkin manuaalina, mutta ne remmit molemmissa päissä konetta vähän sylettää. Eikä tästä tarvi kenenkään herneitä vetää nenään. Laskin että minulla on tainnut olla 4 tdi koneista Volvoa ajossa, joten jonkinlainen kokemus ylläpidosta on muodostunut. Varsinkin kun suurin osa huolloista joudutaan tekemään ostopalveluna. Perheellisenä ja vuorotyössä ei oikein aika riitä kaikkeen.
Jos kaipaat Hiltsu sisäpesua autoosi niin minulla on sitten kone käytettävissä.
Kyllä tuo väri on itelläkin mieleen, varjossa / hämärässä lähes musta ja auringossa sitten herää henkiin.
Ei ne nyt mahottomia, suurimman osan saa varmasti myllyllä pois, ainakin vänkärin takalokari kaipais maalia.
Kyllähän tuo mukava auto on ajella. Ja mitä remmeihin tulee, niin eipä tuohon mailma kaadu vaikka ainahan se kirpassoo maksaa.
Pitäneen pitää mielessä