Etsin kauan täydellistä sähköistäruiskua, mielessä kävi myös mekaaninen mutta päädyttiin sähköiseen sen muunneltavuuden takia. Sitten tuli tilaisuus ostaa halvalla kokonainen auto (kiitos aukki) jossa olisi kyseisellä ruiskulla volvo 360 GLI 2.0 -90, ongelmaksi muodostui se että auto on ihan ruosteeton ja ajettukkin vain 198tkm joten tekisi mieli leimata se

Kompromissiin päädyttiin, eli auto joutuu luovuttamaan ruiskunsa ja myös 530-kansi A-nokalla otetaan turbo käytöön, ja turbon kansi, kaasareineen asennetaan 360 jotta saadaan joku talviautoksi. Nyt on vihdoin saatu 300-satku talleille odottamaan koneen purkua.
Tuossa kuva tekniikan luovuttajasta b200f

Nyt on 244 moottorin purku päässyt alkuun, ensin riisuttiin imusarja, kaasari, ahtoputket, pakosarja+turbo. osat näyttivät suht hyväkuntoisilta.
Seuraavaksi purkulistalla oli jakopää, visko, syyläri, Kaikki siima/kiilapyörät.
Siinä kuva osittain puretusta koneesta.

160-kansi

Paikalla ollut Turbo, tulevaisuudessa vaihtuu isompaan+paremmat sisuskalut


imusarja ja kaasari


Sillä välin ku odoteltiin varaosa-auton saapumista talleille niin päätettiin maalata joitakin osia.
Venttiilikoppa, siimapyörä,ohjaustehostimenpyörä ym. saivat päällensä hopean värin
Tuolla kuva

Koria tuli tehtyä myös vähän, Etuvalot purettiin atomeiksi ja sisukalut maalattiin heijastinta lukuunottamatta mustaksi (tumma optiikka valojen toivossa

)
Maski ja takaspoileri maalattiin koko mustaksi
Kuva maalaamattomasta takaspoilerista

Sisustaa alettiin myös purkamaan koska sähköikkunat eivät toimineet.
Samalla asennettiin 2bar:in ahtopainemittari vakion r-sportin tilalle.
Sisustaan maalattiin valkoinen sportti raita.
kuva raidasta
