Tänään tuli perille tuo injenin kartiosuodatinsetti.
Kyllä siinä oma taiteilunsa oli saada sopimaan automaattiin kun manuaalille tehty, ecun asennus erityisesti oli kyllä hankala kun on niin vähän tilaa saada ne ecun liittimet kiinni. Toinen probleema oli se, että ecu painaa sitä englannin kielellä "
transmission linkage" mikä aiheuttaa sen, että N ja D vaihdetta ei meinaa saada silmään. Tämän sai kuitenkin ainakin väliaikaisesti korjattua kun taivutti ecun kiinnitystelinettä ylöspäin.
Imuäänet kyllä muuttui aivan täysin, 3k rpm kohdilla kun päästää kaasun niin suhahtaa kyllä todella mukavasti

Ahtopaineet myös nousee pikkasen nopeemmin kun ennen.
19 kaakkia tuntuvat lupaavan että tuosta saisi, mutta persdynolla ei kyllä oikeestaan tunnu yhtään riskimmältä kuin ennen. Äänien takia tosin tämä kyllä tuli tehtyä, vetoja on kyllä ihan riittämiin

Koitan huomenna saada tästä jotain kuvaa ja ääniklippiä kuhan nyt ensin putsaan tuon konehuoneen vähän edustavampaan kuntoon
