Auto viety aamulla Keskusautohalliin huoltoon.

Sain tuossa hetki sitten viestiä että pelokseni tuo pako VVT tihkuttaa öljyä, kulunut. Imu kuulemma vielä ok, kampistefa ei sittenkään vuoda, vaan valuu ylhäältä asti. Eipä kai siinä, onpa nuo VVT:t tyyriitä

Iltapäiväksi auto kuulemma kuitenkin kuntoon, vähän kalliimmaksi tuo ny tulee mutta pitäs olla riskitön sitten kuitenkin.

Eli tehdään.
* Jakopää, vesipumppu + pako & imu VVT pyörät + stefat. Kampi steeffani menee varmaan myös vaihtoon jokatapauksessa.

* Vaihteistoöljyt, huuhdellen. Arvioi 8-9L menevän, sanoin että tosta 20L riittää vaikka se 10L lutrata että tulee ainakin kirkkaaksi.
Vähän potkaisee kustanteet mutta tuleepa tehtyä.