Jos laitettas update tähänkin taas, kun on saavutettu vaihteeks jonkinasteinen merkkipaalu.
Vuokrattiin talli kaverin kanssa n. kk sitten, nyt on romut siirretty uusiin tiloihin.
On lämmin talvellakin, naurettavan halpa vuokra ja enempi tilaakin kun vanhassa ja mikä parasta sijaitsee vaan parin korttelin päässä kämpältä, kyllä kelpaa taas



Sähkötyöt nyt jo siis aika hyvällä mallilla, auton sähköt on setvitty aikalailla kokonaan ja kaikki toimii. Johtojen niputukset vielä osittain kesken:




Megan johdotukset on myös tehty, mutta en o koittanu sen enempää että toimiiko, releboksissa releet ainakin naksahtaa, kun kääntää virrat päälle.

Mega itessään vaikuttaisi myös toimivan, ainakin stimulaattorin jokainen potikka näytti tekevän jotakin megatunessa ja ledit vilkku vinhasti. Pitäis sitten alkaa perehtymään sen säätämiseen vähitellen vissiinkin.



Bensalinja, -044 ja suodatin asennettuna, paluuletku uupuu vielä.

Jarrulinjat on valmiit, senkun kaatelee pönttöihin nestettä.



Tollanen alumiininen hihnapyörä triggerikehällä tuli hommattua, säästy varmasti rahaa ja päänvaivaa, kun että ois alkanu soveltamaan rautasta triggerikehää alkuperäseen limppuun missä se värinäkumes siellä välissä, tai metsästämään täysrautasta limppua jostai hevonkuusesta. Boonuksena painoakin puolet vähemmän.


75mm läppäkin tuli laitettua imusarjaan, kun tuli kokeiltua osien puhdistusta jollain hapolla. Se alkuperänen kaasuläppä sitten epähuomiossa *köh* suli.




Putki tulee suoraan olemaan 3", tosin kun alkuun suunnittelin laittaa edellisen koneen kanssa ollu 2.5" hormi. Onpahan sitte sellanen tuomiopäivän pasuuna, ettei tarvi sitte alkaa heti rakentamaan isompaa. Downpipe ois jo tehtynä:
