Nyt on kärryn akselit nakattu paikalleen, samalla vaihtelin lätyt edestä taakse. Etupäätä saatiin pari milliä ulommas ja takapyöriä just sopivasti sisemmäs.

Nivomat vs. kärryn iskari

Tuon verran jää ulosjoustossa bemarin laikattu jousi kupista. Säätöpalallahan ton raon sais tarvittaessa umpeen

Jarrusatuloihin tietty väriä samalla

Tämän verran takapyörät tuli sisemmäs, nyt on aika hyvä fitmentti takana

Tuon verran se laski viime kuvista. Ajellaan ny pari viikkoo ja sen jälkeen hienosäädetään sen jälkeen viimisetkin millit pois korkeudesta.
Samalla tuli säädettyä pyöränkulmat rullamitalla. Pari milliä auraukselle niinkuin ohjekirja kertoo ja nyt menee taas suoraan nätisti. Perä joustaa ja ilmeisesti nappaa pohjaanlyöntikumille, ennen kuin kaari ottaa vanteeseen. Mielestäni tuo perä on erittäin onnistunut, varsinkin budjettiin nähden (jouset 15e/kpl ja iskarit 12,90e/kpl). Noiden iskareiden eliniästä tms. ei ole nyt mitään tietoa, mutta ajamallahan se selviää. Takavaloja ajattelin seuraavaks fiksailla, että saadaan ne kirkasvilkkuset paikalleen. Varsinkin, kun tarvittavat listat saapui
janne81:ltä :hello:
Palataanpa asiaan parempien kuvien kera, kunhan auto on saatu pestyä
