Eli ei suositella HX35:sta vielä tehoalueelle 170-250hp? katsoinkin myöhään illalla jälleenmyyjän sivuilta että riittää 300-350hp. No jos tuohon kanget vaihtaa vahvempiin, niin saako muuten vakiopalikoilla sen ajatellaan vaikka 280-300hp? Ilman että alkaa rajottaan vakiosytkät, suuttimet, imusarja jne? Aika rajoilla tieten mennään? Mikään virittäjä en siis ole joten kyselen vähän ostaakko vaiko eikö. Konevaihdot on enemmän se mun juttu. Liikkuuhan tuo PV tuolla 150hv:lla jo iloseen, kunhan vaan mietiskelen

Katsurit sano että "jaa se on niin vanha auto, no eihän siinä ku teet vaan." Mites se olikaan, PV:ssä sai olla 108hp. Nuita turbokoneen tehoja pitää jotenkin vähän hillitä, sitten perhetuttavalta penkkipaperit. Katsuri sano vain että ei muutako penkkilappu ja esim wetteriltä hakia mallisarjan tehokkaimman tiedot joihin verrata penkkilappua. Että eikai siinä kuin pistää paikalleen. Eli vihreää näyttivät kunhan muistat seurata että prosentit pysyy aisoissa.
Mulla on tähän jo 240 levyjarrullinen timmi taka-akseli, ja tukevampi kardaani, tukilaakeria ei tainnut vielä muuten olla, mutta muuten on kaikki kardaanintukipalkit sun muut. Kardaani taisi myös olla 240:stä jos en väärin muista. Eteen on amazonin levykamat. Kaikki on uusia/vähän käytettyjä.
Kardaani pitäisi vielä jotenkin lyhentää että saa passaan tuonne pv:n alle 5-lootan kanssa.
Taka-akselin ajattelin kiinnittää linkeillä jotta helppo katsoa sitten suuntauslaitteella justiin.
Etuakseli näillä näkymin pysyy vakiona. Mietein myös 140 etuakselia, mutta turhan leveä. Kertokaa toki parempia ideoita jos on. Ohjausvaihde tulee tieten C-Kadetista.