Minun volvon abs boksista löyty ainaki ihan murtuneita juotoksia, lähinnä liittimien juotoksista. Ne tinaamalla ainakin abs vika poistui, mutta muut ongelmat jäivät. Sercapilla tosiaan meinasivat että voi silti olla vielä vikaa abs-boksissa vaikka se maallikosta hullulta kuulostaakin että abs-boksin viat voisivat aiheuttaa tuollaisia oireita.
Aivan, lueskelinkin tuosta jostain viestiketjusta että näin voi olla asian laita että se abs yksikkö voi sekoittaa cem:in aivan kuten totesit

Sen takia tää homma nyt tietty vähän kuumotteleekin.
Revin tuossa kyllä jo pelihousuja valmiiksi kun katselin senkin boksin hintaa että mitä kustantaa. On meinaan romuttamollakin melkoisen suolainen. (Tiedä sitten mitä järkeä olisi käytettyä palikkaa laittaa tilalle kun sama ongelma olisi kuitenkin todennäköisesti edessä piakkoinkin). Uuden hinta oli melkoisen hikeä pukkaavaan kuuloinen. Ja tässä tapauksessa kun ei oikein voi olla varma mistä johtuu, niin molempien boksien uusinta ei ihan sovi jo muutenkin valmiiksi köyhän volvoilijan budjettiin

Tuokin boksi olisi mukava tietysti korjailla itse, mutta se pirun boksi pitäisi vetää dremelillä auki kun se ei vissiin ole mitään "avattavaa mallia"

Ei oikein kiinnostaisi parsia semmoista muovikoteloa kasaan MacGyver meiningillä syistä että ensinnäkin siitä tulee sitten pirun ruman näköinen hässäkkä ja saako sitä sitten enää kunnolla lämpötilavaihtelu- ja vesitiiviiksi ym. kun se on kuitenkin siellä konehuoneen puolella asustelemassa

Tietty jos sen uittas epoksissa tms.. no pitää tutkailla asiaa!

Ed: Ongelma jatkuu. Tuommoiset 12 tuntia toimii kaikki ja sitten sekoaa taas. Akun irroittaminen auttaa ja tällä resetillä toimii taasen sen 12 tuntia. Ihme helvetti. Tykkäisköhän katsuri jos tämmöseen värkkiin tunkis jonkun tappikoneen ja sähköt vaikka 200-sarjalaisesta?
