Tuohon kun sijoittaa 10000€ niin voi saada ihan hyvän. Valitettavasti nuo malmikasa moottorit ei ole helppoja viritysaihioita 0 budjetilla.
Ihan en ole samaa mieltä. Riippuu toki mitä on vailla, mutta parilla tonnilla on jo 400hp herkässä kun ostaa oikeat palikat oikeasta paikkaa ja peruskone on terve.
Toisaalta, tuo tarina vanin sutimisesta maantie nopeuksissa kuulostaa aika legendalle moottorin ulkoisen habituksen perusteella. Rautakannet, tehdas imari, kaksikurkkuinen kaasari? ym.
Nokasta toki en tiedä, enkä puristuksista tai mahdollisesta kansien kaivelusta..
Jonkun verran tullu näiden kanssa räplättyä.
Juu kyllä nämä chevyn kasit on melkein halvimmasta päästä alkaa virittämään, sen takia tätä aloitettiinkin tekemään.
Juu ei mekään tiedetä yhtään mitä tuon koneen sisältö on, mut eiköhän se selviä aikanaan

Tuli sitä taas jotain tehtyäkin. Isältä kun löyty nurkista pikkulohkon jäähdytin niin sehän sinne pitää sit sovittaa. Syyläri ei ehtinyt kauaa olemaan liikenteessä kun isä sai sen edullisesti teivon swapista.
Ensin piti tehdä vähän tilaa jotta se mahtuu:


Syyläristä en muuten ehtinyt näppäilemään vielä kuvia, mut nyt mahtuu.
Sitten tänään tehtiin laatikon kannake vihdosta viimein. Tähän asti roikkui remmillä sovitusta varten

Tässä hyödynnettiin volvon omaa palkkia johonka tehtiin pieni välikappale niin sopii kuin nakutettu jenkki toosaan:


Ja ei tosiaan heittänyt monellakaan centillä niin saatiin laatikkokin killumaan omalla kannakkeella:

Jos siinä on vähän järkevää palikka niin ensinmäisena vaihtaisin tuohon Kaasarin tilalle vaikka Holleyn terminaattorin.
Vähän samaa mieltä, en tiedä onko tuosta nykyisestä mihinkään
