Ensi talveksi siistiä sisähommaa suunnitteilla. Kiinnostaisi tuplakaasari moottoria rueta tekemään B230 lohkoon. Samalla opettelisi kannen porttausta.

Alustavaa kokoonpano suunnitelmaa:
-B230E tai F lohko uusilla tiivisteillä
-13mm kiertokanget
-Lohkoon lähdöt turbon öljykierrolle valmiiksi. Kierteet lohkoon ja tulpataan
-530 kansi johon kanavien muokkausta ja siistimistä.
-Kireämpi nokka-akseli (esim. V tai Vx3 tms.)
-Kiinalaiset 45mm weberin kopio tuplakaasuttimet
-Sopiva imusarja kaasuttimille.
-Malpassin bensapaineensäädin (vakio mekaaninen b-pumppu riittänee)
-Virtaavampi peltipakosarja esim.4-2-1 tyyppinen.
-Turbon kytkinpaketti. Tod.näk. littupyörällä
Tiedä vaikka vähän voimaakin saisi kehitettyä.
Kestäisi lohkokin tarvittaessa turbottaa jos joskus oikein innostuu.

Eikös B230E tai F ruiskujen lohkot sovellu täysin kaasutin käyttöön?